Friday 13 November 2009

tree 4

7 comments:

neus 13 November 2009 at 09:15  

ben tocat per la tramuntana!

Mireia 13 November 2009 at 17:59  

aquesta és genial! Ha s'explicar els truquillos a part de `penjar-les.

Oscar 13 November 2009 at 19:34  

molt original aquest encuadrament

Jordi Casanovas 13 November 2009 at 19:37  

quin truquillo Mireia?

Mireia 13 November 2009 at 20:39  

que com es fan, que jo no en sé... que a mi ni em surten xules... i m'agradaria saber com!!! Ja ho sé, l'art s'admira i no es fan preguntes!

Jordi Casanovas 14 November 2009 at 01:14  

No et pensis, és també qüestió d'observació, de conèixer el paisatge, d'aprofitar els bons moments de llum i de repetició (aquest arbre em té avorrit). Tot i això, tot just començo i em queda moltíssim per aprendre. I d'això me n'adono quan veig fotoblogs de fotògrafs/es de veritat. D'aquí a considerar art les meves fotos (cosa que t'agraeixo) n'hi ha un tros. De moment deixem-ho en proves ;)

Mireia 14 November 2009 at 18:45  

nen, jo ho comparo amb les meves i estic a anys llum. No fa ni mig any que tinc la reflex i encara no sé perquè serveixen la mateitat dels botons. Jo ja les veig aquests paissatges però entre el meu ull i l'objectiu de la càmera passa algunac cosa estranya que fa que no em queden com vull.

Sóc ocnscient que disparo ala babalà, em passa em mateix quan escric: nopenso actuo i els resultats no poden ser mai massa bons